یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
اعلام آمادگی حسینیه باب الحوائج(ع) کرمانشاه برای پذیرایی زائرین اربعین

حوزه/ امام جماعت مسجد حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرک جهاد کرمانشاه، گفت: حسینیه حضرت باب الحوائج(ع)، امسال هم طبق سنوات گذشته پذیرای زائرین اربعین می‌باشد.

حجت الاسلام رحمان فرج اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، در خصوص آماده سازی حسینیه مسجد حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرک جهاد کرمانشاه برای زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: طبق سال‌های گذشته، حسینیه حضرت باب الحوائج(ع) پذیرای زائرین اربعین می‌باشد.

امام جماعت مسجد حضرت قمر بنی هاشم(ع) کرمانشاه، با اشاره به اینکه در سه سال گذشته در ایام اربعین حسینی(ع)، سالیانه حدود ۵۰۰ نفر از زائرین و عاشقان عتبات و عالیات، در حسینیه حضرت باب الحوائج(ع) حضور پیدا کرده‌اند، گفت: خداوند بر ما منت نهاده و با ورود زوّار، پیرغلامان و جوانان، مسجد شهرک جهاد کرمانشاه از آنها پذیرایی نموده و امکانات خواب آنها را هم فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: به لطف الهی و با زحمات خادمان افتخاری حسینیه، اعم از جوانان بسیجی و پیرغلامان، در چند روز گذشته با تجهیز وسائل آشپزخانه و پتوهای مورد نیاز جهت استراحت زائرین، شب شهادت حضرت رقیه(س) پذیرای جمعی از زائرین از استان‌های خراسان رضوی، سیستان و پلوچستان و البرز بودیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha